چرا تبلیغات شما باید متفاوت باشند؟2023-04-26

تبلیغات چیست؟ 13 تا از انواع تبلیغات در کسب و کار یکتانت

رنگ های استفاده شده در تبلیغات، نوع پالت سایه ها و ته رنگ ها، لباس های پوشیده شده توسط شخصیت ها جذابیت بصری را تشکیل می دهد. تبلیغات خلاقانه توسط کارشناسان ایده‌های تبلیغاتی خلاق این صنعت انجام می‌شود که گرد هم می‌آیند تا یک آگهی تجاری بسازند که به طور خلاقانه، مؤثر و نوآورانه داستان پشت آگهی تجاری را روایت کند. این مقاله را تا انتها بخوانید تا یک بار برای همیشه تفاوت بازاریابی با فروش را یاد بگیرید. اگه دوست دارین توی گوگل تبلیغ کنین، به صفحهٔ «تبلیغات در گوگل» برین و فرم رو پر کنین تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرن.

یکی از بهترین روش ها برای جذب ترافیک بیشتر و تبدیل کاربران به مشتری تبلیغات آنلاین است و امروزه نقش مهمی در کسب و کارها ایفا می کند. زمانی که تنها یک استارت‌آپ با یک کالای منحصربه‌فرد وجود دارد، بعضی از مردم از آن استقبال کرده و افراد دیگر اهمیتی به آن نمی‌دهند. ولی زمانی که چندین کسب‌وکار، یک محصول مشابه را به بازار عرضه می‌کنند، توجه تمامی افراد را به خود معطوف کرده و به مشتری تبدیل می‌شوند. مزایای رقابت در این واقعیت نهفته است که مردم در صورت تبدیل‌شدن یک محصول به یک هنجار اجتماعی، پذیرش بالاتری داشته و آمادگی بیشتری نیز برای خرید محصول پیدا می‌کنند. بنابراین می‌توان گفت وجود دشمن تبلیغی باعث ایجاد آگاهی از برند می‌شود. پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی می‌دانند که محتوای آن‌ها چقدر ارزشمند است و به همین دلیل است که گزینۀ حمایت مالی یا تقویت پست‌ها را ارائه می‌کنند.

یا به عنوان مثال دیگر، برگر کینگ توانسته با اجرای تبلیغات مختلف برند خود را در ذهن مخاطبین حک کند. با اینکه رقیب اصلی آن مک دونالد به شمار می‌رود، توانسته در فعالیت تبلیغاتی خود موفق عمل کند. برخی از آگهی های تبلیغ در گوگل در انتهای صفحه و برخی دیگر در بالای نتایج ارگانیک قرار می‌گیرند. همانطور که در تصویر می‌بینید در کنار ۳ نتایج انتهایی صفحه برچسب Ad ایجاد شده که نشان دهنده تبلیغاتی بودن آنهاست.

با نادیده گرفتن تبلیغات، کسب‌وکارها فرصت‌های ارزشمندی را برای رشد و توسعه خود از دست می‌دهند. تبلیغات به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا نیازهای مشتریان را بهتر بشناسند، محصولات و خدمات خود را متناسب با این نیازها بهبود بخشند و در نهایت، وفاداری مشتریان را افزایش دهند. در واقع، تبلیغات نه‌تنها به افزایش فروش کمک می‌کند، بلکه به ایجاد یک برند قوی و ماندگار نیز کمک می‌کند. با تبلیغات، کسب‌وکارها می‌توانند هویت برند خود را شکل دهند و آن را به مخاطبان منتقل کنند. یک برند قوی، به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا از رقبا متمایز شوند و وفاداری مشتریان را جلب کنند. در دنیای امروز که رقابت در کسب و کارها بسیار شدید است، تمایز در تبلیغات از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

در نتیجه، اگرچه ممکن است برخی از کسب‌وکارها بدون تبلیغات به موفقیت‌های کوتاه‌مدت دست پیدا کنند، اما برای دستیابی به موفقیت پایدار و رشد مستمر، سرمایه‌گذاری در تبلیغات ضروری است. برای فهم بهتر از اینکه چرا باید تبلیغ کنیم؟ بهتر است ببینیم چرا تبلیغات برای رشد کسب‌وکار ضروری است. تبلیغات صرفاً یک هزینه نیست؛ بلکه سرمایه‌گذاری است که می‌تواند آینده کسب‌وکار را تضمین کند.

    {
  • مشتریان بالقوۀ شما قبل از خرید باید چندین بار با کسب‌و‌کارتان ارتباط برقرار کنند و کمپین‌های تبلیغاتی، شما را برای رسیدن به این هدف کمک می‌کنند.
  • |}{
  • و اهداف ونیاز های مخاطبان و مشتریانتان رابه خوبی بررسی کرده و تبلیغات را در راستای آنها تهیه کنید .
  • |}
  • برای این کار بهتر است درباره آژانس‌های تبلیغاتی در دسترس تحقیق کنید و بهترین گزینه را بر اساس اهداف و بودجه خود انتخاب کنید.
  • {
  • مثلاً اگر از عبارت‌هایی مثل «تضمین اصالت کالا»، «ارسال رایگان کالا» یا «ضمانت‌نامه کتبی» در عنوان استفاده می‌کنید، واقعاً به آن عمل کنید.
  • |}
  • در دنیای رقابتی امروز، جایی که کسب‌وکارها برای جلب توجه مشتریان با یکدیگر رقابت می‌کنند، تبلیغات نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند.
  • تکرار در تبلیغات به معنای نمایش مداوم و پیوسته پیام برند به مخاطبان است.

ویدئوها، به دلیل قابلیت‌های چندرسانه‌ای و امکان نمایش جزئیات بیشتر، اغلب تأثیر قوی‌تری نسبت به سایر انواع محتوا دارند. با ایجاد ویدئوهای کوتاه و جذاب، شما می‌توانید مخاطبان را درگیر کرده و پیام خود را به سرعت انتقال دهید. یعنی با تولید محتوای باکیفیت و بهینه‌سازی آن برای موتورهای جستجو، می‌توانیم ترافیک ارگانیک وب‌سایت را افزایش داده و در نتیجه، تعداد مشتریان بالقوه را بیشتر کنیم. زمانیکه مشتریان هدف خود را شناسایی میکنید باید این شاخص را در نظر گرفته باشید که آیا مشتریان شما از ایمیل استفاده میکنند یا خیر.

این موضوع باعث افزایش آگاهی از برند درباره محصولات و خدمات جدید، دریافت داده‌های جدید درباره کاربران، کمک به تشخیص و تأکید بر ارزش‌های برند و افزایش ترافیک وب‌سایت می‌شود. «تبلیغات چاپی» (Print Advertising) به تبلیغ در رسانه‌های چاپی فیزیکی مانند پوسترها، تراکت‌ها، مجله‌ها و روزنامه‌ها گفته می‌شود. اگرچه شکل طراحی تبلیغات چاپی در طول زمان تغییرات زیادی پیدا کرده است، اما این کانال تبلیغاتی در معرفی کسب و کارها و محصولات و خدمات به مشتریان همواره از روش‌های مؤثر و مفید بوده است. نتیجه تبلیغات در رسانه‌های چاپی برخلاف رسانه‌های دیجیتال، به شکل دقیق قابل ارزیابی و اندازه‌گیری نیست. بازاریابی کلمه‌ای کلی برای برقراری ارتباط با مخاطبان است و تبلیغات، زیرمجموعه بازاریابی به شمار می‌رود. بازاریابی می‌تواند از طریق کانال‌های مختلفی مانند بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی، روابط عمومی، سئو و تبلیغات پولی انجام شود.

درحقیقت، همۀ تبلیغ‌کنندگان بازاریاب هستند، اما همۀ بازاریابان تبلیغ‌کننده نیستند.

به جرئت می‌توان گفت که ریتارگتینگ محصول یکی از روش‌های تبلیغات موثر است که نرخ کلیک و نرخ تبدیل بیشتری دارد. به شما اجازه می‌دهد محصول را به کسی نشان دهید که علاقه یا نیاز خود به آن را یک بار نشان داده است. داستان‌گویی در تبلیغات، فراتر از معرفی یک محصول یا خدمات است؛ این هنر، تصویری بزرگ‌تر و انسانی‌تر از برند خلق می‌کند. زمانی که داستانی با قلب و ذهن مخاطب هم‌خوان شود، انگیزه او برای اقدام به انجام کاری چند برابر می‌شود.

تمرکز بر تجربه کاربری و تبلیغات تعاملی به مشتریان کمک می‌کند تا از طریق تبلیغات آنلاین، تجربه کاربری جذابی داشته باشند و با محصولات یا خدمات برند بیشتر ارتباط برقرار کنند. پس از آن، شما باید اکانت خود را بر اساس نیازی که دارید، شارژ کنید. شما به‌غیر از تبلیغات ویدئویی، در سایر کمپین‌ها برای نمایش هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنید. برای استفاده از این اهرام برای تبلیغات موثر خود، در ابتدا می‌­بایست شناخت کافی از مشتریان و نیازهای آن­ها داشته باشید.

اهمیت استفاده از تبلیغات در بازاریابی

بازاریابی ایمیلی نرخ بازگشت سرمایه بسیار بالایی دارد و شرکت‌های مختلفی با فعالیت به عنوان ارائه‌دهندگان خدمات ایمیل مارکتینگ، راه‌اندازی کمپین‌های مؤثر بازاریابی ایمیلی را برای کسب و کارها ساده می‌کنند. موتورهای جستجوی مشهور مانند گوگل و بینگ، سیستم تبلیغاتی مخصوص خودشان را دارند. این سیستم تبلیغاتی که گاهی با نام تبلیغات کلیکی یا PPC نیز شناخته می‌شود، به نمایش تبلیغات کسب و کارها بر اساس کلمات کلیدی خاص در اولین صفحه از نتایج جستجوهای کاربران می‌پردازد.

از ویژگی‌های برجسته آتلیه ارمغان می‌توان به موقعیت مکانی عالی آن اشاره کرد؛ زیرا در مناطقی از شیراز واقع شده که دسترسی به آن بسیار آسان است. علاوه بر این، آتلیه ارمغان با ارائه بسته‌های متنوع و انعطاف‌پذیر، امکان انتخاب خدمات متناسب با بودجه‌های مختلف را فراهم کرده است. مشتریان از قیمت مناسب و کیفیت بالای خدمات این آتلیه اظهار رضایت کرده‌اند و آن را به عنوان یکی از بهترین آتلیه‌های عکاسی شیراز توصیه می‌کنند. در شهری با تاریخ و فرهنگ غنی مانند شیراز، آتلیه‌های عکاسی نقش مهمی در ثبت لحظات به یادماندنی، ایجاد آثار هنری و ارائه خدمات متنوع عکاسی ایفا می‌کنند. کیفیت عکاسی و استفاده از تجهیزات به‌روز ازجمله مواردی است که تاثیر مستقیمی بر نتیجه نهایی عکس‌ها دارد.

شاید شما در میانه راه باشید، اشکالی ندارد، شاید وبسایت شما یا رنگ سازمانی شما نیاز به تغییر و بهبود داشته باشد. استفاده از ویدیو و تیزرهای تبلیغاتی نیز در دنیای امروز برای مخاطبان جذابیت بالایی دارد، شما می‌­توانید از این تیزرها در شبکه­‌های اجتماعی و وبسایت خود نیز استفاده نمایید. برای اینکه تبلیغ از طریق تیزر و ویدیو، موثر باشد، شما می‌­بایست از متخصصین این حوزه کمک بگیرید و هزینه­‌هایی نیز در این باره متحمل شوید چرا که تصویر شرکت شما ارزش سرمایه‌گذاری را دارد. به سراغ کسب‌وکارهایی بروید که مشتری آن‌ها تفاوت چندانی با شما ندارد. برای مثال، کافه‌ها برای فروش و جذب مشتری، می‌توانند با هتل‌ها، آژانس‌های گردشگری یا حتی چاپ و تکثیر دانشگاه همکاری کنند. این عناصر هسته اصلی یک استراتژی تبلیغاتی هستند و به عنوان “ترکیب خلاق” هم شناخته می‎شوند.

به گونه ای که با بهبود صفحه های تبلیغاتی و استفاده از فراخوان به اقدام مشتری یا CTA توانسته اند هزینه چند برابری نسبت به مبلغی که برای تبلیغات صرف کرده اند کسب کنند. به طور کلی در ماه گذشته (ژانویه ۲۰۲۱) کمپین های تبلیغات اپلیکیشن پارس ادوردز بیش از ۶۷۰ هزار تبدیل کاربر به مشتری را ثبت کرده است. همچنین باعث می‌شود کسب و کار شما از این طریق به مشتریان بیشتری معرفی شده و از این سو محبوبیت برند نیز افزایش می‌یابد. در صورتی که بتوانید کمپین خود را جذاب و خلاقانه ایجاد کنید، این شانس را خواهید داشت تا تعداد مشتریان خود را افزایش دهید. توصیه می‌کنیم برای بیشتر شدن دانش خود مقاله بهترین کمپین های تبلیغاتی ایران و جهان را مطالعه نمائید.

۲. بدانید مخاطبِ هدف کیست

استفاده درست و تاثیرگذار از آن­­ها به میزان خلاقیت شما بستگی دارد. هر چقدر در ابتدای امر وقت بیشتری برای طراحی تبلیغات خود بگذارید، نتیجه مثبت‌­تری را کسب خواهید کرد. کتاب خودباوری در خلاقیت یکی از بهترین کتاب­هایی است که در افزایش خلاقیت شما برای استفاده در تبلیغات موثر نقش خواهد داشت. در این کتاب، چهار اصل برای موفقیت در تبلیغات خلاق آمده است که در ادامه، آنها را بررسی کرده‌ایم. این تبلیغات همه چیزهایی را که می‌خواهند در مورد این کالا بدانند، برای مخاطبان مک فاش می‌کند.

تبلیغات حرفه‌ای، تخصصی است که به دانش گسترده‌ای نیاز دارد؛ همچنین برای طراحی و اجرای اصولی آن به خلاقیت و تجربه بالایی نیاز است. از طرف دیگر این کار جزئیات بسیاری دارد که هر آژانس تبلیغاتی از عهده هماهنگی آن برنمی‌آید. تبلیغات اپلیکیشنی یا درون‌برنامه‌ای به نمایش تبلیغات مختلف در داخل یک اپلیکیشن گفته می‌شود. این تبلیغات می‌توانند به شکل‌های متنوعی مانند بنرهای تصویری، ویدیوهای کوتاه، تبلیغات متنی یا حتی تبلیغات تعاملی ظاهر شوند. به عبارت ساده‌تر، هر تبلیغی که در حین استفاده از یک اپلیکیشن با آن مواجه می‌شوید، یک نمونه از تبلیغات درون‌برنامه‌ای است.

مخصوصا مشتریان این نوع شرکت ها که زمان کافی برای این کار را ندارند. بنابراین بنز یا سایر شرکت ها که محصولات آنها معرفی شد، با تبلیغات تجارتشان با مشتریان را بهبود می‌دهند. زمانی که کسب‌وکار شما دشمنی در بازار ندارد، مشتری وفاداری نیز وجود نخواهد داشت. وفاداری زمانی اتفاق می‌افتد که مشتری از شما رضایت داشته و محصول شما را از میان چندین گزینۀ دیگر، بارها و بارها انتخاب کند. داشتن رقیب یا دشمن به این معنا نیست که مشتریان بیشتری را جذب می‌کنید، بلکه به این معناست که مشتریان باکیفیت‌تری خواهید داشت که به کسب‌وکار شما وفادارند؛ مشتریانی که حامی شما بوده و باعث رشد شما شوند.

{

انواع تبلیغات و روش‌های رایج تبلیغاتی

|}

رستوران KFC با این پوسترها در دوران کرونا به خوبی دل مشتریانش را به دست آورده‌ است و خیال آن‌ها را بابت سفارش غذا بدون ورود به فضای بسته‌ی رستوران راحت کرده است. اگر هم می‌خواهید نمونه‌های بیشتری ببینید، می‌توانید وارد کانال تلگرام یکتانت شوید و هشتگ #تبلیغات_ویدیویی را دنبال کنید. یکی دیگر از روش‌ها که این روزها کمتر به آن پرداخته می‌شود، تبلیغات در مجلات و روزنامه‌هاست. این نه تنها نشان داد که آنها چقدر خلاق هستند، بلکه نشان داد که چقدر به آنچه مخاطبانشان اهمیت می دهند اهمیت می دهند.

اجازه بدهید ابتدا به طور مفصل به هر یک از این دو مفهوم بپردازیم تا بتوانیم بهتر درک کنیم که چگونه می‌توان از آنها در راستای اهداف کسب و کار خود بهره برد. آتلیه سپهر یکی از آتلیه‌های عکاسی در شیراز است که به دلیل تجربه و سابقه طولانی درزمینهٔ عکاسی، از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است. مشتریان از نظرات مثبت و بازخوردهای عالی درباره تجربه عکاسی در آتلیه سپهر سخن گفته‌اند. همچنین، آتلیه سپهر با ارائه خدمات مشاوره‌ای قبل از عکاسی، به مشتریان کمک می‌کند تا بهترین سبک و ایده‌ها را برای عکس‌های خود انتخاب کنند. این آتلیه با داشتن موقعیت مکانی مناسب در قلب شهر شیراز، دسترسی آسان برای مشتریان فراهم کرده و به عنوان گزینه‌ای مطمئن برای عکاسی پرتره و خانوادگی شناخته می‌شود.

به‌عبارت‌دیگر، تبلیغات نه‌تنها برای کسب‌وکارها، بلکه برای مصرف‌کنندگان نیز مفید است، چرا که به آن‌ها کمک می‌کند تا محصولات و خدماتی را که به‌دنبال آن‌ها هستند، به‌راحتی پیدا کنند. انتخاب کانال تبلیغاتی مناسب، یکی از مهم‌ترین تصمیم‌گیری‌ها در طراحی یک کمپین تبلیغاتی موفق است. هر کانال تبلیغاتی، از تلویزیون و رادیو گرفته تا شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات آنلاین، مخاطبان خاص خود را دارد. برای انتخاب کانال مناسب، باید ابتدا مخاطب هدف را به‌خوبی بشناسیم و سپس با توجه به عادات و رفتارهای آن‌ها، کانال تبلیغاتی متناسب را انتخاب کنیم. علاوه بر دانستن اینکه چرا باید تبلیغ کنیم؟ باید بدانیم چگونه می‌توانیم تبلیغات اثربخش‌تری داشته باشیم. برای داشتن تبلیغاتی مؤثر و نتیجه‌بخش، باید به چند نکته اساسی توجه کنیم.

این نشانه‌­ها می­‌تواند نام تجاری، لوگوی سازمان، وبسایت مناسب و … باشد. اگر از آن دسته افرادی هستید که در انتخاب این موارد دقت به خرج نداده‌­اید یا سالیان بسیاری آن­ها را به روز نکرده­‌اید، می­‌بایست در قدم اول کمی در این زمینه سرمایه‌گذاری نمایید. منظور ما از «میدان دید مشتری»، قرار دادن شعارها و محصولاتمان در دسترس مشتری است، آنگونه که مشتری کاملاً از وجود محصولات و خدمات ما و همچنین  ویژگی­های آن آگاه شود.

اما امکان ندارد بتوانید در تمام سال به یک شکل و با یک نوع استراتژی تبلیغ کنید. اگر محصولات‌ شما فصلی هستند، باید در فصل مناسب تبلیغات‌ را به بالاترین حد برسانید. بهتر است کمی زودتر از فصل شروع کنید و بعضی از روش‌های تبلیغاتی را برای بعد بگذارید. بسته به نوع کسب‌و‌کاری که دارید، شاید مثلا عید نوروز فصل خوبی برای فروش‌ محصول شما باشد. بهتر است همیشه پول بیشتری برای هزینه‌ی تبلیغات در زمان‌های اوج فروش کنار بگذارید.

اگر عنوان جالب توجه نباشد، مخاطبان انگیزه خود را در خواندن ادامه آگهی از دست می دهند. شرکت در نمایشگاه‌ها و برگزاری رویدادهای تبلیغاتی می‌تواند فرصتی برای معرفی محصولات شما به مشتریان باشد. همچنین حضور در این رویدادها به تثبیت اعتبار برند شما کمک خواهد کرد و از این طریق فرصت های جدیدی به روی برند شما باز میشود.

Contact Us
https://appreview.ir/
Email: info@appreview.ir
Phone: 09145622900
, iran, iran

قسمتی از این کار را می‌توان با سئو حل کرد؛ اما شاید نتوان این برند را در مدت زمانی کوتاه به مقصودش رساند. آن‌ها وب‌سایت شما را در کوتاه‌ترین زمان به رتبه‌ی اول گوگل می‌رسانند. به آن دسته‌ای گفته می‌شود که با ابزارهای بدون اینترنت انجام می‌شوند. دقت کنید که این تبلیغات فقط عنصر اینترنت را ندارند و ممکن است به صورت دیجیتال باشند؛ یعنی می‌توان از لوازم برقی برای نمایش یا ارسال آن‌ها استفاده کرد. پیش‌تر، انواع تبلیغات تجاری به صورت نوشته‌هایی در روزنامه‌ها یا عکس‌هایی بر دیوار منتشر می‌شدند؛ اما امروزه آن‌ها را به صورت‌های مختلفی در اطرافمان می‌بینیم. اگر بخواهیم انواع تبلیغات در کسب و کار را به دو دسته‌ٔ بزرگ تقسیم‌بندی کنیم، به دو گروه «آفلاین» و «آنلاین» می‌رسیم که هر کدام را به تفصیل توضیح می‌دهیم.

از طرفی، واقعیت مجازی به برند‌ها امکان می‌دهد تا تجربه‌های بینظیر و واقع‌گرایانه‌تری را برای مشتریان خود ارائه دهند. به عنوان مثال، یک برند می‌تواند از واقعیت مجازی برای ارائه تورهای مجازی از محلات مختلف جهان، آزمون محصولات یا تجربه‌های واقعی‌تر و تعاملی‌تر با محصولات خود استفاده کند. همچنین، استفاده از هوش مصنوعی می‌تواند تجربه کاربری مشتریان را بهبود بخشد؛ به عنوان مثال با سیستم‌های پیشنهاددهی هوشمند بر اساس تاریخچه مشتریان، تبلیغات بهتری را به آن‌ها نمایش داده و نتیجه‌بخش‌تر کند. استفاده از هوش مصنوعی و فناوری‌های پردازش داده‌ها به منظور تبلیغات هوشمند و پرسنلی، در آینده صنعت تبلیغات رو به افزایش خواهد بود.

ضمن آگاهی از برند موجب می‌شود مشتریان جدیدی که در دیگر کانال‌های ارتباطی شما را پیدا نکرده بودند، جذب برند شما شوند. این روش برای کسب‌وکارهای محلی مثل مبل‌فروشی، گل‌فروشی، مطب دندان‌پزشکی، قالی‌شویی و حتی ابزارفروشی مناسب است. البته ممکن است کسب‌وکارهایی بزرگی مثل اسنپ هم از این در وارد شوند.

اینجا فقط مسئله این است که جلوی چشم آن‌ها ظاهر شوید یا در نتایج جست‌وجو از دید آن‌ها پنهان بمانید. اگر با تبلیغات انبوه در زمان و مکان نامناسب سراغ افراد بروید، به بیراهه می‌روید! با این کار نه‌تنها باعث آزار مشتری می‌شود، بلکه به شخصیت برندتان هم آسیب می‌زنید. فروش نایکی از ۸۰۰ میلیون دلار در سال ۱۹۸۸ به ۹.۲ میلیارد دلار در کمتر از ۱۰ سال رسید. این کمپین ثابت کرد که یک پیام ساده و ارتباط واقعی با مخاطب، می‌تواند دنیای کسب‌وکار را متحول کند. دنیای تبلیغات و برندینگ همواره در حال تغییر است؛ به همین دلیل بسیاری از کسب‌وکارها برای حضور موثر و مداوم در این فضا، موظف هستند سوار بر موج جدیدترین ترندهای تبلیغاتی شوند.

در پایان امیدواریم این مقاله شامل اطلاعات جامع و کاملی در مورد استراتژی تبلیغات و مراحل اجرایی ان باشد تا در مدت زمان مشخص و بودجه معین به موفقیت در کسب و کار خود دست پیدا کنید. خیلی وقت‌ها فقط با دیدن رنگ آن‌ها می‌توانید تشخیص دهید که به چه برندی تعلق دارند. به مرور زمان، مشتریان طرح تبلیغ شما را شناسایی کرده و با آن ارتباط برقرار می‌کنند هدف شما باید این باشد که برند‌تان را دربسترهای مشخص و با تبلیغاتی که برای مخاطبِ هدف‌ آشنا باشد نمایش دهید.

اگر این کار را به‌درستی انجام دهید، تبلیغات خلاقانه و مملو از سود، مشتریان شما را تشویق می‌کند تا خودشان درباره ویژگی‌های محصول تحقیق کنند. برندهایی مانند Maybelline این مفهوم را به خوبی درک کرده‌اند و از آن به نفع تبلیغات خود استفاده می‌کنند. هر دو ثانیه یک تیوب از پرفروش‌ترین ریمل آن‌ها خریداری می‌شود، آماری که لزوم همسوشدن اجتماعی را ثابت می‌کند و ادعای آن‌ها مبنی بر «ریمل موردعلاقۀ آمریکایی‌ها» را بیشتر تأیید می‌کند. بنابراین، در ساخت و اجرای تبلیغات باید در نظر بگیریم که می‌خواهیم برند ما در ذهن مخاطب با چه احساسات، خواسته‌ها یا اهدافی تطبیق داده شود. این احساسات یا اهداف را از طریق داستان‌ و سناریو در ویدئوهای تبلیغات جای بدهید. اینفلوئنسرهایی را پیدا کنید که با ارزش‌ها و ماهیت اصلی برند شما همسو هستند و از آن‌ها برای ساخت تداعی مثبت از برندتان کمک بگیرید.

همچنین، گستره‌ای بی‌نظیر از روش‌ها و کانال‌های تبلیغاتی در دنیای دیجیتال وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها برای دیده شدن برندتان استفاده کنید. تبلیغات پستی، مانند ارسال کارت‌پستال‌ها، بروشورها و کاتالوگ‌ها، روشی برای ارتباط مستقیم با مخاطبان است. این روش با انتقال پیام به مشتریان هدف به‌طور شخصی‌سازی شده، احساسی خاص و منحصربه‌فردی ایجاد می‌کند که در بسیاری از روش‌های دیگر یافت نمی‌شود. باید بفهمید که مخاطبان شما چگونه تصمیم به خرید می‌گیرند و چگونه به تصمیمات خریدی می‌رسند. این اطلاعات به شما کمک می‌کند تا زمان و مکان مناسب برای ارائه تبلیغات انتخاب کنید و سپس از طریق تکنیک ها و اصول روانشناسی در تبلیغات تاثیرگذار شوید. این مورد یکی از وظایف اصلی مشاورین حوزه تبلیغات است؛ اونها با آنالیز رفتار مشتریان و بازار به نتایج ارزشمندی دست میابند.

در «راهنمای یکتانت»، می‌توانید ببینید چطور می‌توانید از تبلیغات یکتانت برای رسیدن به فروش بیشتر بهره ببرید. تا اینجای کار، نکات کلی و مهمی که باید در تبلیغات رعایت کنید، بررسی کردیم. در تبلیغات آفلاین دست شما باز نیست و اگر کمپینی اجرا شد، دیگر نمی‌توان آن را تغییر داد؛ ولی در تبلیغات آنلاین، شما می‌توانید هر زمان که اراده کردید، همه‌چیز را عوض کنید. می‌خواهم فروش خودم را طی ۱ ماه، از طریق اینفلوئنسرها، تبلیغات در گوگل و همچنین سرویس محتوامحور یکتانت، ۲۰ درصد افزایش دهم. به همین خاطر، در دستهٔ روش‌های زودبازده قرار نمی‌گیرد و باید برای اینکه تجربهٔ خوبی رقم بزنید، به موارد مهمی مثل خدمات مشتری، پشتیبانی، مشاوره و… در طول ارتباط خود با مشتری توجه کنید.

اگر کسب‌وکار کوچکی دارید، نیاز نیست حتماً از متخصصان و طراح‌های گرافیک حرفه‌ای استفاده کنید. فقط کافی است تبلیغی خاص، شیک و متفاوت آماده کنید که نه‌تنها به‌درستی خوانده شود، بلکه باعث شود حرفه‌ای به نظر برسید. اگر در تبلیغات می‌گویید شما «بهترین» گزینه‌اید، باید واقعاً بهترین باشید. تبلیغات شما نباید با محصول یا خدماتی که ارائه می‌دهید، تضاد داشته باشد. اگر می‌خواهید با تبلیغات بفروشید، تبلیغ شما نباید فقط کلیک‌خور باشد! مثلاً اگر از عبارت‌هایی مثل «تضمین اصالت کالا»، «ارسال رایگان کالا» یا «ضمانت‌نامه کتبی» در عنوان استفاده می‌کنید، واقعاً به آن عمل کنید.

در دنیای پر هیاهوی امروز، ما با انبوهی از پیام‌های تبلیغاتی بمباران می‌شویم. برای اینکه نام برند ما در این شلوغی شنیده شود، باید به طور مداوم و پیوسته حضور داشته باشیم. تکرار به ما کمک می کند که در این رقابت سخت، به چشم بیاییم و دیده شویم. وقتی پیام تبلیغاتی ما به صورت مکرر به گوش مخاطب می‌رسد، مفاهیم و ارزش‌های برند ما در ذهن او تثبیت می‌شود.

آن‌ها حضور خود را در هر شهر به این طریق اعلام می‌کنند تا توجه مردم را جلب کنند. شیوه‌های تبلیغات موثر آنلاین را با هم بررسی کردیم؛ ولی آیا باید قید دنیای آفلاین را بزنیم؟ خیر! در بخش بعدی، به شما می‌گوییم چگونه از روش‌های آفلاین برای افزایش فروش بهره ببرید. شما برای اجرای تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی باید محتوای خودتان  را برای آن‌ها ارسال کنید یا از آن‌ها بخواهید خودشان در قالب پست یا استوری برای شما محتوا آماده کنند.

کوکاکولا به مشتریان این امکان را می‌دهد که احساس کنند کوکاکولا به آنها اهمیت می‌دهد. نتیجه کمپین فوق‌العاده بود و طرفداران به خریداران دائمی تبدیل شدند. در این مقاله، به شما کمک کردیم بهترین راه تبلیغات کسب‌وکار برای فروش را پیدا کنید. پس از آن، ۳ اصل مهم را که باید رعایت کنید، با شما در میان گذاشتیم. جریان به شما کمک می‌کند تعرفه‌ها و نرخ تعامل را بررسی و بهترین اینفلوئنسرها را برای همکاری انتخاب کنید. در نهایت، بدون اینکه نیاز باشد به‌صورت مستقیم با اینفلوئنسر صحبت کنید، تبلیغ خود را به دست مخاطب برسانید.

تبلیغات تنها به معنای نمایش یک بنر یا پخش یک آگهی تلویزیونی نیست؛ بلکه یک فرآیند پیچیده است که نیازمند برنامه‌ریزی دقیق، خلاقیت و شناخت عمیق از مخاطب هدف است. در این بخش، به بررسی راهکارهایی می‌پردازیم که به شما کمک می‌کنند تا تبلیغاتتان را مؤثرتر کرده و به اهداف بازاریابی خود دست پیدا کنید. در ادامه جستجوی پاسخ این سؤال که چرا باید تبلیغ کنیم؟ بیایید با انواع تبلیغات و روش‌های مرسوم تبلیغاتی آشنا شویم. تبلیغات دنیایی گسترده و متنوع است و با پیشرفت تکنولوژی، روش‌های تبلیغاتی نیز دائماً در حال تغییر و تحول هستند. هر کسب‌وکاری برای رسیدن به اهداف خود، باید از مناسب‌ترین روش‌های تبلیغاتی استفاده کند. به‌طورکلی، تبلیغات را می‌توان به دو دسته اصلی آنلاین و آفلاین تقسیم کرد.

{تعمیرات لپ تاپ|لپ تاپ} https://appreview.ir/
لینک منبع